Klientom i Firmom, posiadającym mieszkania, oferujemy współpracę w zakresie kompleksowego zarządzania najmem.
Krótkoterminowy wynajem pozwala osiągnąć wysokie zyski, często o wiele wyższe w porównaniu do wynajmu długoterminowego.
Każda nieruchomość wymaga stworzenia indywidualnego planu zarządzania.
• Reprezentujemy Właściciela przed firmami świadczącymi usługi dostawy np. woda, energia elektryczna
• Przygotowujemy oferty najmu i zamieszamy na wiodących portalach
• W zależności od charakteru najmu dopasujemy profil działań marketingowo-reklamowych
• Opieka nad mieszkaniem (kontrola nieruchomości, rozliczanie należności, pogotowie techniczne)
• Stały kontakt z najemcami
• Aktywnie poszukujemy kolejnych najemców
• Przeprowadzanie procesu zakończenia umów najmu z wraz z rozliczeniem mediów oraz kaucji
• Obsługa rozliczeń z najemcami i dostawcami usług
✔ BEZPIECZNY I PEWNY WYNAJEM
✔ MAKSYMALIZACJĘ ZYSKÓW
✔ MIERZALNĄ OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
✔ WSPARCIE EKSPERTÓW
✔ POMOC W PODNIESIENIU STANDARU NIERUCHOMOŚC
NAJEM KRÓTKOTERMINOWY
Co oferujemy w ramach obsługi najmu krótkoterminowego?
Najem krótkoterminowy to nieustanna praca nad wynajmowanym lokalem. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę lokali z przeznaczeniem wynajmu na doby.
1. Przygotowanie mieszkania do wynajmu: • ustalenie zasad wynajmu z właścicielem • doradztwo w zakresie podnoszenia standardu i wyposażenia mieszkania • pomoc w zakupie niezbędnych sprzętów • nadzór nad remontem lub modernizacją mieszkania • doradztwo w ubezpieczeniu lokalu.
2. Aktywne poszukiwanie najemcy: • organizacja profesjonalnej sesji zdjęciowej wnętrz, • opracowanie strategii promocji, • przygotowywanie kalendarza promocji sezonowych, • przygotowanie skutecznej oferty ogłoszeniowej na kluczowych portalach ( Booking.com, Airbnb) • maksymalizacja przychodu poprzez ciągły monitoring ofert i cen.
3. Zarządzanie mieszkaniem: • każdorazowa kontrola mieszkania przed przyjazdem gości • koordynacja serwisu sprzątającego • finansowanie pralni oraz wyposażenia „hotelowego” mieszkania • dedykowany opiekun dla gości • obsługa gości • stały kontakt z gościem od momentu wpłynięcia rezerwacji do zakończenia pobytu • obsługa finansowa gości • monitorowanie stanu technicznego lokalu • miesięczne raporty finansowe i rozliczenie dla Właściciela.