ZARZĄDZANIE NAJMEM

ZARZĄDZANIE NAJMEM

Klientom i Firmom, posiadającym mieszkania, oferujemy współpracę w zakresie kompleksowego zarządzania najmem.


Krótkoterminowy wynajem pozwala osiągnąć wysokie zyski, często o wiele wyższe w porównaniu do wynajmu długoterminowego.


Każda nieruchomość wymaga stworzenia indywidualnego planu zarządzania.

• Reprezentujemy Właściciela przed firmami świadczącymi usługi dostawy np. woda, energia elektryczna
• Przygotowujemy oferty najmu i zamieszamy na wiodących portalach
• W zależności od charakteru najmu dopasujemy profil działań marketingowo-reklamowych
• Opieka  nad mieszkaniem (kontrola nieruchomości, rozliczanie należności, pogotowie techniczne)
• Stały kontakt z najemcami
• Aktywnie poszukujemy kolejnych najemców
• Przeprowadzanie procesu zakończenia umów najmu z wraz z rozliczeniem mediów oraz kaucji
• Obsługa  rozliczeń z najemcami i dostawcami usług

✔ BEZPIECZNY I PEWNY WYNAJEM
✔ MAKSYMALIZACJĘ ZYSKÓW
✔ MIERZALNĄ OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
✔ WSPARCIE EKSPERTÓW
✔ POMOC W PODNIESIENIU STANDARU NIERUCHOMOŚC


NAJEM KRÓTKOTERMINOWY

Co oferujemy w ramach obsługi najmu krótkoterminowego?

Najem krótkoterminowy to nieustanna praca nad wynajmowanym lokalem. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę lokali z przeznaczeniem wynajmu na doby.


1. Przygotowanie mieszkania do wynajmu: • ustalenie zasad wynajmu z właścicielem • doradztwo w zakresie podnoszenia standardu i wyposażenia mieszkania • pomoc w zakupie niezbędnych sprzętów • nadzór nad remontem lub modernizacją mieszkania • doradztwo w ubezpieczeniu lokalu.

2. Aktywne poszukiwanie najemcy: • organizacja profesjonalnej sesji zdjęciowej wnętrz, • opracowanie strategii promocji, • przygotowywanie kalendarza promocji sezonowych, • przygotowanie skutecznej oferty ogłoszeniowej na kluczowych portalach ( Booking.com, Airbnb) • maksymalizacja przychodu poprzez ciągły monitoring ofert i cen.

3. Zarządzanie mieszkaniem: • każdorazowa kontrola mieszkania przed przyjazdem gości • koordynacja serwisu sprzątającego • finansowanie pralni oraz wyposażenia „hotelowego” mieszkania • dedykowany opiekun dla gości • obsługa gości • stały kontakt z gościem od momentu wpłynięcia rezerwacji do zakończenia pobytu • obsługa finansowa gości • monitorowanie stanu technicznego lokalu • miesięczne raporty finansowe i rozliczenie dla Właściciela.


 

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem